[DevBlog] Key Transfer 3.0

We are very pleased to announce this new update which includes some changes

Added :

  • Permanent exchange of house keys

Tweak :

  • Optimization of the functions used

How to update it?

– Add the .pbo file to your @The_Programmer/addons.
– Add the KeyTransfer folder to the The-Programmer folder of your mission.
– Delete the GiveVehicle folder in the The-Programmer folder of your mission and the give_vehicle.pbo file in your @The_Programmer/addons.
– In your theprogrammer_dialog_master.cpp, replace #include “GiveVehicle\dialogs.cpp” with #include “KeyTransfer\dialogs.cpp”
– In your theprogrammer_remoteExec_master.cpp, replace #include “GiveVehicle\remoteExec.cpp” with #include “KeyTransfer\remoteExec.cpp”
– On your mapping, replace : _null=this execVM “The-Programmer\GiveVehicle\init.sqf”; by _null=this execVM “The-Programmer\KeyTransfer\init.sqf”;


Nous sommes très heureux d’annoncer cette nouvelle mise à jour qui comprend quelques changements

Ajouts :

  • Échange définitif des clés des maisons

Changements :

  • Optimisation des fonctions utilisés

Comment le mettre à jour ?

– Ajouter le fichier .pbo dans votre @The_Programmer/addons.
– Ajoutez le dossier KeyTransfer dans le dossier The-Programmer de votre mission.
– Supprimez le dossier GiveVehicle dans le dossier The-Programmer de votre mission et le fichier give_vehicle.pbo dans votre @The_Programmer/addons.
– Dans votre theprogrammer_dialog_master.cpp, remplacez #include “GiveVehicle\dialogs.cpp” par #include “KeyTransfer\dialogs.cpp”
– Dans votre theprogrammer_remoteExec_master.cpp, remplacez #include “GiveVehicle\remoteExec.cpp” par #include “KeyTransfer\remoteExec.cpp”
– Sur votre mapping, remplacez : _null=this execVM “The-Programmer\GiveVehicle\init.sqf”; par _null=this execVM “The-Programmer\KeyTransfer\init.sqf”;